Het gebruik van de cloud dienst The Voice of O365 biedt uw organisatie unieke meerwaarde:

  • Skype for Business Online wordt door u gebruikt als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’!

En/Of

  •  Microsoft Teams wordt gebruikt als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’!
  • U behoudt het Microsoft Office 365 single sign-on principe.
  • De cloud dienst is sip trunk leverancier onafhankelijk (gemaakte prijs- & dienstenafspraken met uw ‘telco’ blijven behouden).
  • U kunt gebruik maken van add-on applicaties die Skype for Business dan wel Microsoft Teams verrijken (denk aan Contact Center en PC bedienpost functionaliteit).
  • U hebt toegang tot een partner | klant service administratie portaal (voor het op- en afschakelen diensten en gebruikers).
  • De onboarding investering is bescheiden (in vergelijk met andere aanbieders).
  • Er is geen contractuele verplichting (de dienst is per maand opzegbaar).
  • Uw bestaande bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX) wordt overbodig.
  • The Voice of O365 is een logische toevoeging aan Office 365 en Microsoft 365.

Voordelen van the Voice of O365

Voordelen van The Voice of O365

breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit

versterkt de waarde van Microsoft 365 | Office 365

uw bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt overbodig

logische toevoeging aan Microsoft 365 | Office 365

geen contractuele verplichting

SIP trunk onafhankelijk

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp-distribution | Made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.