Het gebruik van de cloud dienst the Voice of O365 biedt uw organisatie unieke meerwaarde:

  • Skype for Business (Lync) Online wordt een volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’!
  • Uw organisatie heeft toegang tot alle Skype for Business functionaliteiten (online is slecht 85% van de S4B-functies beschikbaar).
  • De ‘uptime’ van de telefonie staat ‘los’ van Microsoft 365 | Office 365.
  • U behoudt het Microsoft Office 365 single sign-on principe (uw gebruiker wil niet 2 verschillende inlog ‘procedures’).
  • De cloud dienst is sip trunk leverancier onafhankelijk (gemaakte prijs- & dienstenafspraken met uw ‘telco’ blijven behouden).
  • U kunt gebruik maken van add-on applicaties die Skype for Business verrijken (S4B ‘mist’ bepaalde functies ten opzichte van bijvoorbeeld: Cisco, Avaya, Mitel, etc.).
  • U hebt toegang tot een partner | klant service administratie portaal (voor het op- en afschakelen diensten en gebruikers).
  • Er is geen contractuele verplichting (de dienst is per maand opzegbaar).
  • De onboarding investering is bescheiden (in vergelijk met andere aanbieders).
  • Uw bestaande bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX) wordt overbodig.
  • The Voice of O365 is een logische toevoeging aan Office 365 en Microsoft 365.

Voordelen van the Voice of O365

breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit

versterkt de waarde van Microsoft 365 | Office 365

uw bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt overbodig

logische toevoeging aan Microsoft 365 | Office 365

geen contractuele verplichting

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp-distribution | Made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.