Sip-user registration software (extra)

De softwaremodule voor registratie van sip-gebruikers van de Voice of O365 biedt de mogelijkheid om Teams-gebruikers te verbinden met de on-premises IP-telefoonsysteem (PBX) van de klant (Avaya, Mitel, Unify, Swyx, Coligo, Xelion, Asterisk, Compass, enz.) of Cloud PBX. Effectief veranderd een Teams-gebruiker in een ‘softphone’ op de PBX.

Voor wie?
Deze oplossing is gunstig voor klanten die vertrouwen op PBX-mogelijkheden die Teams niet kan bieden of die streven naar een hybride implementatie.

Wat doen we?
Ons platform maakt gebruik van het SIP-registratieprincipe om verbinding te maken met uw bestaande telefoonsysteem.

Wat krijg je?
De mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden in de Microsoft Teams-app gebruikmakend uw huidige telefoonsysteem.

teams new logo

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit

Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.

SIP trunk en Telefoonnummer behoud

Prijs per Gebruiker, per Maand

Geen Contractuele Verplichting

Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp BV | powered by oneCentral | this website is made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.