
Sip-user registration software (extra)
De softwaremodule voor registratie van sip-gebruikers van de Voice of O365 biedt de mogelijkheid om Teams-gebruikers te verbinden met de on-premises IP-telefoonsysteem (PBX) van de klant (Avaya, Mitel, Unify, etc.) of Cloud PBX (Swyx, Coligo, Xelion, Mitel Flex, Asterisk, 3CX, Broadsoft, Compass, etc.). Effectief veranderd een Teams-gebruiker in een ‘softphone’ op de PBX met het vooruitzicht om beide devices te gebruiken.
Voor wie?
Deze oplossing is gunstig voor klanten die vertrouwen op PBX-mogelijkheden die Teams niet kan bieden of die streven naar een hybride implementatie.
Wat doen we?
Ons platform maakt gebruik van het SIP-registratieprincipe om verbinding te maken met uw bestaande telefoonsysteem.
Wat krijg je?
De mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden in de Microsoft Teams-app gebruikmakend uw huidige telefoonsysteem.
Voordelen van The Voice of O365
Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit
Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.
SIP trunk en Telefoonnummer behoud
Prijs per Gebruiker, per Maand
Geen Contractuele Verplichting
Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig
The Voice of O365
is een cloud service van SoftApp.
SoftApp BV
Berkenweg 46
3818 LB AMERSFOORT
The Netherlands
T +31 85 7735300
E sales@softapp.cloud
W www.softapp.cloud
kvK-nummer 66811120
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.