Sip-user registration software (extra)

De softwaremodule voor registratie van sip-gebruikers van de Voice of O365 biedt de mogelijkheid om Teams-gebruikers te verbinden met de on-premises IP-telefoonsysteem (PBX) van de klant (Avaya, Mitel, Unify, etc.) of Cloud PBX (Swyx, Coligo, Xelion, Mitel Flex, Asterisk, 3CX, Broadsoft, Compass, etc.). Effectief veranderd een Teams-gebruiker in een ‘softphone’ op de PBX met het vooruitzicht om beide devices te gebruiken.

Voor wie?
Deze oplossing is gunstig voor klanten die vertrouwen op PBX-mogelijkheden die Teams niet kan bieden of die streven naar een hybride implementatie.

Wat doen we?
Ons platform maakt gebruik van het SIP-registratieprincipe om verbinding te maken met uw bestaande telefoonsysteem.

Wat krijg je?
De mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden in de Microsoft Teams-app gebruikmakend uw huidige telefoonsysteem.

teams new logo

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365  uit

Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.

SIP trunk en Telefoonnummer behoud

Prijs per Gebruiker, per Maand

Geen Contractuele Verplichting

Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp BV | powered by dedicated entrepreneurs | this website is made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.