
Sip-user registration software (extra)
De softwaremodule voor registratie van sip-gebruikers van de Voice of O365 biedt de mogelijkheid om Teams-gebruikers te verbinden met de on-premises IP-telefoonsysteem (PBX) van de klant (Avaya, Mitel, Unify, etc.) of Cloud PBX (Swyx, Coligo, Xelion, Mitel Flex, Asterisk, 3CX, Broadsoft, Compass, etc.). Effectief veranderd een Teams-gebruiker in een ‘softphone’ op de PBX met het vooruitzicht om beide devices te gebruiken.
Voor wie?
Deze oplossing is gunstig voor klanten die vertrouwen op PBX-mogelijkheden die Teams niet kan bieden of die streven naar een hybride implementatie.
Wat doen we?
Ons platform maakt gebruik van het SIP-registratieprincipe om verbinding te maken met uw bestaande telefoonsysteem.
Wat krijg je?
De mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden in de Microsoft Teams-app gebruikmakend uw huidige telefoonsysteem.
Voordelen van The Voice of O365
Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit
Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.
SIP trunk en Telefoonnummer behoud
Prijs per Gebruiker, per Maand
Geen Contractuele Verplichting
Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig
The Voice of O365
is een cloud service van SoftApp.
SoftApp BV
Hoogstraat 58
5271 XB Sint-Michielsgestel
The Netherlands
T +31 85 7735300
E sales@softapp.cloud
W www.softapp.cloud
kvK-nummer 66811120
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.