Het The Voice of O365 self-service portaal

  • Het self-service portaal van The Voice of O365 is gemaakt | ontwikkeld met één punt in gedachten: gebruiksgemak voor onze business partners en haar klanten
    • Het self-service portaal is 24/7 toegankelijk via het World Wide Web.
    • Heeft een vergelijkbare look & feel als het Microsoft Office 365-portaal.
    • Vereist geen lange gewenningsperiode.
    • Stroomlijnt het onboarding-proces.
    • Biedt volledige functionele controle.
    • Geeft inzage in en overzicht van de ‘instances’ (bedrijven) die in gebruik zijn.
    • Heeft een ingebouwd issue management systeem.
    • Biedt ‘end-to-end’ gesprekskwaliteit monitoring van Teams gesprekken.
    • Heeft een ingebouwde market place.
    • Heeft een ingebouwde teams direct routing provisioning tool
    • Stelt de reseller in staat om te ‘white labelen’ en het gebruik vanuit klantperspectief te beperken.

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit

Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.

SIP trunk en Telefoonnummer behoud

Prijs per Gebruiker, per Maand

Geen Contractuele Verplichting

Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp BV | powered by dedicated entrepreneurs | this website is made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.