
Het The Voice of O365 self-service portaal
- Het self-service portaal van The Voice of O365 is gemaakt | ontwikkeld met één punt in gedachten: gebruiksgemak voor onze business partners en haar klanten
- Het self-service portaal is 24/7 toegankelijk via het World Wide Web.
- Heeft een vergelijkbare look & feel als het Microsoft Office 365-portaal.
- Vereist geen lange gewenningsperiode.
- Stroomlijnt het onboarding-proces.
- Biedt volledige functionele controle.
- Geeft inzage in en overzicht van de ‘instances’ (bedrijven) die in gebruik zijn.
- Heeft een ingebouwd issue management systeem.
- Biedt ‘end-to-end’ gesprekskwaliteit monitoring van Teams gesprekken.
- Heeft een ingebouwde market place.
- Heeft een ingebouwde teams direct routing provisioning tool
- Stelt de reseller in staat om te ‘white labelen’ en het gebruik vanuit klantperspectief te beperken.
Voordelen van The Voice of O365
Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit
Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.
SIP trunk en Telefoonnummer behoud
Prijs per Gebruiker, per Maand
Geen Contractuele Verplichting
Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig
The Voice of O365
is een cloud service van SoftApp.
SoftApp BV
Hoogstraat 58
5271 XB Sint-Michielsgestel
The Netherlands
T +31 85 7735300
E sales@softapp.cloud
W www.softapp.cloud
kvK-nummer 66811120
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.