Microsoft Teams Contact Center Software! (extra)
Onze native to Teams CoreInteract Contact Center applicatie is een unieke cloud gebaseerde Contact Center toepassingen speciaal bedoeld voor bedrijven (MKB + grootzakelijk markt) die een verkoopafdeling, helpdesk en/of een informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.
De Contact Center applicatie is ontworpen met Teams| Microsoft 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’ functionaliteit, integratie met CRM|ERP, gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan.
De Contact Center applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en rapportage module (Power BI) en wordt bediend via een online web gebaseerd controlepaneel en/of vanuit de Microsoft Teams client.
Ons cloud-platform ondersteunt het gebruik van oplossingen van derden, zoals:

Voordelen van The Voice of O365
Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit
Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.
SIP trunk en Telefoonnummer behoud
Prijs per Gebruiker, per Maand
Geen Contractuele Verplichting
Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig
The Voice of O365
is een cloud service van SoftApp.
SoftApp BV
Berkenweg 46
3818 LB AMERSFOORT
The Netherlands
T +31 85 7735300
E sales@softapp.cloud
W www.softapp.cloud
kvK-nummer 66811120
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.