Microsoft Teams Contact Center Software! (extra)

Onze native to Teams CoreInteract Contact Center applicatie is een unieke cloud gebaseerde Contact Center toepassingen speciaal bedoeld voor bedrijven (MKB + grootzakelijk markt) die een verkoopafdeling, helpdesk en/of een informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.

De Contact Center applicatie is ontworpen met Teams| Office 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’ functionaliteit, integratie met CRM|ERP, gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan.

De Contact Center applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en rapportage module (Power BI) en wordt bediend via een online web gebaseerd controlepaneel en/of vanuit de teams client.

 
Ons cloud-platform ondersteunt het gebruik van oplossingen van derden, zoals:

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit

Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.

SIP trunk en Telefoonnummer behoud

Prijs per Gebruiker, per Maand

Geen Contractuele Verplichting

Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp BV | powered by oneCentral | this website is made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.