Klant Contact Software! (extra)
Onze native to Teams Contact Center applicaties zijn unieke cloud gebaseerde Contact Center toepassingen bedoeld voor bedrijven (MKB + grootzakelijk) die een verkoopafdeling, helpdesk en/of een informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.
De Contact Center applicaties zijn ontworpen met Teams| Office 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’ functionaliteit, integratie met CRM|ERP (optioneel), gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan.
De Contact Center applicaties zijn standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en rapportage module en wordt bediend via een online web gebaseerd controlepaneel.

Voordelen van The Voice of O365
Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 | Office 365 uit
Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.
SIP trunk en Telefoonnummer behoud
Prijs per Gebruiker, per Maand
Geen Contractuele Verplichting
Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig
The Voice of O365
is een cloud service van SoftApp.
SoftApp BV
Berkenweg 46
3818 LB AMERSFOORT
The Netherlands
T +31 85 7735300
E sales@softapp.cloud
W www.softapp.cloud
kvK-nummer 66811120
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.