Microsoft Teams Contact Center Software! (extra)

Onze native to Teams CoreInteract Contact Center applicatie is een unieke cloud gebaseerde Contact Center toepassingen speciaal bedoeld voor bedrijven (MKB + grootzakelijk markt) die een verkoopafdeling, helpdesk en/of een informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.

De Contact Center applicatie is ontworpen met Teams| Microsoft 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’ functionaliteit, integratie met CRM|ERP, gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan.

De Contact Center applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en rapportage module (Power BI) en wordt bediend via een online web gebaseerd controlepaneel en/of vanuit de Microsoft Teams client.

 
Ons cloud-platform ondersteunt het gebruik van oplossingen van derden, zoals:

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit

Telefonie, Chat, Aanwezigheid en Video in één oplossing.

SIP trunk en Telefoonnummer behoud

Prijs per Gebruiker, per Maand

Geen Contractuele Verplichting

Uw Bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) wordt Overbodig

© Copyright - The Voice of O365 | SoftApp BV | powered by dedicated entrepreneurs | this website is made with love and dedication by Yellow Lemon Tree Amersfoort.